sobota, 27. marec 2010

I speak TECHNOLOGYsh!

Še kako me razjezi, ko še preden vstopim v trgovino z elektroniko, prodajalci že gledajo proti meni in si mislijo "Še ena, ki se je izgubila!". Seveda se vse stopnjuje, ko pridem do točke, ko bi dejansko želela kaj kupiti in že brenčijo okrog mene kot čebele okrog panja. Mogoče ženske res vemo več povedati o novi kolekciji Adidasovih visokih supergah z zeleno črto, vendar smo bolj ozaveščene, kar se tiče elektronike kot bi si moški to želeli ali hoteli priznati. Letos sem imela to srečo, da me je za rojstni dan pričakala ambientna lučka, ki se mi vsak dan prilagaja in mi polepša turobne dneve. Z njo sem stopila še en korak naprej v svetu napredne tehnologije. To me je vzpodbudilo, da sem iskala še kakšne zanimive "gedžete", ki bi nam, puncam, bili všeč. In sem naletela na Sonyjevega plesočega predvajalnika glasbe Rolly-ja (http://www.sony.co.uk/hub/rolly-dancing-mp3-player/2/), ki se premika, vrti  in spreminja LED lučke po ritmu, beatu in vokalu glasbe. Jajčasti digitalni player je možno dobiti v treh barvah: beli, črni in roza, z 2Gb flash spomina; glasbo pa prenesemo iz osebnega računalnika prek Bluetootha nanj. Zanimiv, enostaven za uporabo naredi poslušanje glasbe pravo doživetje. Še ples na glasbo Michaela Jacksona - Beat It: http://www.youtube.com/watch?v=0XcOgFdH5bY&feature=related 

Mojo pozornost je pritegnil tudi digitalni okvir InTouch Wi-Fi Internet Picture Frame (http://www.in-touchproducts.com/IT7150videos.asp?f=InTouch_IT7150_Demo&silverheader=0&id=IT7150), ki s svojim elegantnim dizajnom in multifunkcijonalnostjo privabi oko marsikaterega nadebudnega kupca. Svoje slike, glasbo in videoposnetke lahko enostavno prenesemo nanj prek MemoryCarda, brezžičnega domačega omrežja, spletnega omrežja ali Bluetootha. Tako lahko gledamo svoje najljubše slike ob spremljavi glasbe, si pogledamo kak video, pregledamo novice ipd. Odlikuje ga zaslon na dotik, ki nam omogoča lažje urejanje in iskanje slik, glasbe, videoposnetkov in novic. Je cenovno dostopen in predstavlja lep dodatek k dekoraciji stanovanja.
Zdaj pa še naj nekdo reče, da ne govorimo jezika sodobne tehnologije. :) Prijetne užitke v potencialnih novih sodobnih pridobitvah! ;)

1 komentar:

  1. z Ray bankami sem dobla en preblisk, s to objavo mi pa spet ni več nič jasno :D

    OdgovoriIzbriši