torek, 23. marec 2010

... začetek.


Tako. Pa sem postala še ena izmed nadebudnih blogerjev, ki jih je mrežna sfera potegnila vase :) Videla sem prijateljičin blog pa sem si rekla: "Hmm, to bi pa lahko jaz tud probala." No, in sem. Blog kot sam ni težko ustvarit, ustavi se pri Kaj napisat? In sem razmišljala (ne dolgo, da ne bi bolela glava :)) ... sem punca, ki ima rada lepe stvari..zakaj pa ne bi kar o teh stvareh.. Stvari, ki jih vidiš v izložbi trgovine, ko se sprehajaš zvečer po ulicah mesta, ki so ti tako všeč, da še vso noč in naslednji dan razmišljaš o njih ter jih na koncu, seveda, kupiš.
Pa bom začela kar pri nakitu, in sicer unikatnem. Blazno všeč mi je Špelin nakit (http://sspela.weebly.com/), ki kaže na njeno mladostno umetniško žilico s pridihom elegance. Punca ustvarja predvsem z lesenimi perlami različnih barv, ki izžarevajo mladostno nagajivost in retro stil. Vendar, naj vas to ne zavede. K svoji kolekciji je dodala izdelke iz žice in steklenih perl, ki pa prikazujejo drugo stran njenega oblikovanja - eleganco. Torej, za vsakega nekaj! Zraven sem prilepila še izdelke, ki so po mojem mnenju Top 5 za letošnje poletje:

Vse in še več lahko vidite na njeni spletni strani, ki sem jo zapisala zgoraj.

4 komentarji:

  1. wow..prva objava in hkrati namenjena meni :) Hvala za pohvale..in mimogrede..se poznamo mogoče? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se poznamo ja :)in z razlogom namenjena tebi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj zaenkrat ostane skrivnost :) boš hitro ugotovila :)

    OdgovoriIzbriši