sreda, 24. marec 2010

Ray-Ban For Life :)

Res me veseli, da me sonček že navsezgodaj zbuja...po tej dolgi zimi se počutim kot prerojena, ko spležem na kolo in se sonček smeji izpod oblaka ter me prijetno greje...vendar se vse konča, ko me totalno zaslepi in se zaletim v prvi kandelaber, ki mi pride nasproti :S Takrat mi požene kri po žilah od jeze, ker sem pozabila doma še kako dragocena sončna očala. Ampak ne samo sončna očala, Ray-Banke :)
Ray-Ban je podjetje, ki pridno proizvaja očala že od leta 1937. Izmed vseh so naredili tudi kultni model Wayfarer, ki je prišel nazaj v modo s svetlobno hitrostjo in že stoji na marsikaterem nosu v tej majhni deželi. Jaz sem jih prvič videla na Roy Orbisonu, ki so kar ustvarile njegov imidž, zdaj pa so prisotne povsod. Roy je bil pristaš črnih, obstajajo pa še najbolj nori modeli vseh barv in motivov, ki vam dajo občutek inovativnosti in posebnosti. Najdete jih v vsaki optiki, ki drži Ray-Banke, velika izbira je pa tudi na internetni strani:  www.e-optika.com (cene se gibljejo 100-150 eurov).

Ni komentarjev:

Objavite komentar